یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

یونیت دندانپزشکی و تاثیر نابه سامانی های بازار بر قیمت ان

 

دستگاه تخصصی و کاربردی دندانپزشکان  یونیت دندانپزشکی است که وجود ان در هر مطبی لازم و ضروری است و خراب شدن ان روند کاری دندانپزشکان را دچار مشکل می کند.تولید کنندگان داخلی برای تولید این دستگاه روند رو به رشدی را طی کرده اند به گونه ای که بسیاری از خریداران تمایل به خرید برند های داخلی دارند و از نظر هزینه برای انها بسیار مقرون به صرفه است.

بالا رفتن قیمت یونیت در ماه های اخیر موجبات نارضایتی را برای همه دندانپزشکان بوجود اورده است  و نبود برخی از برندها هم بر افزایش قیمت سایر برندهای موجود تاثیر گذاشته  و همین امر التهابات شدیدی را به بازار تجهیزات وارد کرده است.

نگرانی که اغلب دندانپزشکان در حین خرید یونیت دندانپزشکی  دارند مساله پشتیبانی بعد از خرید است که اهمیت قابل توجه ای دارد.نصب کردن یونیت به گونه صحیح و ساپورت دستگاه در صورت بروز مشکل در کمترین زمان ممکن از جمله موارد قابل قبول برای خریدار است و همین امر محبوبیت یک برند را در بین سایرمحصولات موجود در بازار بالا می برد.

ثبات قیمت دلار باید اتفاق بیفتد تا قیمت محصولات دندانپزشکی وپزشکی در بازار رخ دهد و خریداران با اطمینان از قیمت مناسب خرید خود را انجام دهند و مجبور به خرید محصولات مورد نیاز مطب خود با قیمت های نجومی نباشند.از اینرو این نابه سامانی های موجود بازارخرید را دچار رکود کرده است و بسیاری از خریداران دست نگه داشته اند تا وضیعت مشخص شود وبعد خرید خود را انجام دهند.

اغلب محصولات  موجود در بازار وارداتی هستند و برندهای خوب  یونیت دندانپزشکی هم از کشورهای ایتالیایی و اروپایی وارد کشور می شود و تاثیرافزایش قیممت دلار بر روی این تجهیزات زیاد است و همین امر موجب افزایش قیمت نجومی انها در ماه های اخیر شده است تا جایی که برخی برندها دیگر به دلیل به صرفه  نبودن واردات به دلیل قیمت بالا و نبود خریدار در داخل کشور وارد نمی شوند و وارد کنند ترجیح می دهد محصولی که خریدار توان خرید انرا باقیمت پایین تر دارد وارد کشور کند هرچند که از لحاظ  تکنولوژی و کیفیت پایین ترباشند.

هشدار

در این روزها و هفته های پس از گذراندن تلاطم های شدید ارزی و نابه سامانی های صنف دندانپزشکی و فشارهای بی منطق وزارت بهداشت بر روی وارد کنندگان،تولید کنندگان وتزیع کنندگان و برهم زدن دستوری نظم چند ده ساله بازار و ایجاد نفاق بین همکاران صنف توسط برخی از کسانی که با زیادهخواهی سعی بر نابودی این صنف دارند سبب شده است تا روند عرضه و توزیع با اختلال شدید روبرو شود و اگر این روند ادامه پیدا کند به طور حتم همه همکاران از یک سو ودندانپزشکان عزیز از سوی دیگر ضربه جبران ناپذیری خواهند خورد.

روند تولید و واردات یونیت دندانپزشکی در شرایط موجود

با توجه به هشداری که در این مقاله به شما خوانندگان عزیزدادم و نابه سامانی هایی که تعدادی تازه به دوران رسیده در این صنف در حال رقم زدن هستند و به خیال خام خود با لابی گری در وزارت بهداشت می توانند نظم چرخه توزیع  یونیت دندانپزشکی و دیگر تجهیزات را برهم بزنند چشم انداز خوشایندی برای تولید کنندگان و وارد کنندگان دیده نمی شود

 لذا جهت جلوگیری از هرگونه اختلال در نظام توزیع که ضربه جران ناپذیری به وحدت صنف وارد می اورد باید با همدلی و اتفاق نظر تصمیم استوار جهت جلوگیری از این گونه اعمال گرفته شود.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت صندلی,یونیت صندلی دندانپزشکی,یونیت دندانپزشکی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 77 تاريخ : شنبه 26 آبان 1397 ساعت: 15:58

یونیت دندانپزشکی ابزار مهم کار برای دندانپزشکان

 

هر شغلی دارای ابزارهای مهم و تخصصی مربوط به خود می باشد به طور که وجود ان برای انجام کار لازم و ضروری است. یونیت دندانپزشکی  هم از جمله تجهیزات مهم و کاربردی برای دندانپزشک است و تقریبا می توان گفت مهم ترین ابزار کاری انهاست از این رو استفاده از برندهای معتبر وشناخته شده از مواردی است که برای دندانپزشک اهمیت زیادی دارد.

برندهای خارجی و داخلی عرضه کننده این دستگاه موارد زیادی را در طراحی مد نظر می گیرند تا نظر مشتریان را به خود جلب کند.از جمله این موارد راحتی کار با دستگاه برای دندانپزشک است و نوع طراحی که باید بگونه ای باشد که با وارد کردن کنترین فشار به ستون فقرات در حین کار خستگی ناشی از جراحی های طولانی مدت را به حداقل برساند.

این امر نیز برای تولید کنندگان یونیت دندانپزشکی   کاملا مشهود شده است راحتی یونیت از جمله مواردی است که خریداران به ان توجه میکنند و انها باید در طراحی این نکته را مورد توجه قرار دهند.ظاهر زیبای دستگاه از جمله موارد دیگری است که اعث جلب نظر خریدار می شود و نکته مهم دیگر کارکرد دستگاه از نظر فنی است و همه این موارد باهم کمک می کند تا یک برند در بین سایر برندها محبوب شود.

از انجایی که خراب شدن دستگاه می تواند کار پزشکرا مختل کند و دردسر برای او ایجاد میکند از اینرو همه دندانپزشکان دوست دارند برندی را خریداری کنند که احتمال خرابی  ناگهانی ان بسیار کم باشد و در صورت خراب شدن هم خدمات پس از فروش شرکت به خوبی از دستگاه پشتیبانی کند و در اسرع وقت با فرستادن تکنسین مشکل بوجود امده را در کمترین زمان ممکن حل نماید.

از اینرو دندانپزشکان تمایل بسیاری به خرید برندهای خارجی مخصوصا اروپایی یونیت دندانپزشکی  دارند زیرا طی سالها این برندها توانسته اند عملکرد خوب خود را برای کاربران تضمین کنند وبا سابقه ای که دارند نظر انها را در حین خرید جلب خود کنند.ولی در طی ماههای اخیر مشکل تحریم ها این نگرانی را برای خریداران همیشگی برندهای اروپایی تجهیزات دندانپزشکی ایجاد کرده است که مبادا قطعات دستگاهشان بعدها در صورت مشکل در بازار نباشد و انها روزی مجبور شونددر صورت خراب شدن ان را دور بیندازند و دستگاه دیگری تهیه نمایند

این مساله که واردات بسیاری از برندهای معرو ف خارجی دچار مشکل شده و حتی در مواردی دیگر وارد بازار نمی شود ولی شرکت های ارائه دهنده خود را متعهد می دارند که هر دستگاهی را که می فروشند راهکاری برای ارائه خدمات پس از فروش ان دستگاه هم داشته باشند.

اطلاعاز این موضوع که یونیت دندانپزشکی که در داخل کشور تولید می شوند دست کمی از رقبای خارجی خود ندارند و البته شاید در مواردی نتوانند به پای برخی برندهای اروپایی برسند ولی به طور کلی سعی تولید کنندگان داخلی بر این بوده تا محصولی را تولید و وارد بازار کنند تا رضایت مصرف کنندگان را به خود جلب کند و خریداران با پرداخت هزینه کمتر محصولی با کارایی خوب تهیه نمایند. و در صورت خراب شدن نگران نبود قطعه خراب شده نباشند

امیدواریم مشکلات بوجود امده در واردات به زودی زود حل شود و بازار تجهیزات دندانپزشکی رونق سابق خود را پیدا کند و بتواند پاسخگوی همه نیازهای خریداران خود باشد و هیچ پزشک و دندانپزشکی نگران نبود برند مد نظر خود در بازار نباشد و قیمت ها ثبات پیدا کند و تشجات موجود در بازار فروکش کند.   

.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت صندلی,یونیت صندلی دندانپزشکی,یونیت دندانپزشکی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت: 17:46